Thursday, October 30, 2014

突發!HKTV 隨街有得睇!Edward 深夜實試手機睇《警界線》

早前我們為大家測試過在 Samsung 及 LG 的智能電視上,已經可以透過 APPS 欣賞王維基將於 11 月 19 日開台的香港電視訊號,不過有些讀者表示:我沒有這兩個牌子的電視,怎麼辦?我想在街睇,又可以點?昨晚,HKTV 就推出了為電視盒而設的 apk 安裝檔,小編沒有電視盒,試試在手機上安裝又如何?發覺完全可以收睇到直播訊號!以後無論要追《選戰》定係《警界線》,都唔洗一定要坐定定係電視面前睇啦!


The post 突發!HKTV 隨街有得睇!Edward 深夜實試手機睇《警界線》 appeared first on UNWIRE.HK 流動科技生活.






from UNWIRE.HK 流動科技生活 http://unwire.hk/2014/10/31/watch-hktv-on-phone/top-news/

No comments:

Post a Comment